Just another WordPress.com site

Lördag och värme

Oj vad jag sov imorse, eller till halv tio och det är länge för att vara mig. Jag såg hela OS invigningen igår och den var inte slut förrens halv två. Men vad bra den var, lite sega delar ibland men väldigt välgjord. Jag gillade temat mänskliga rättigheter och så. Och äntligen, precis innan det slutade då sjöng Paul Maccartney, det var det jag mest ville se.

Idag har vi tagit det lugnt, vi var ner på byn en sväng och handlade. Dottern köpte jeans och en topp, jag köpte mat. Inte lika kul men nödvändigt.

På måndag börjar tonåringen sommarjobba och kör fram till skolstart, jag har två hela veckor semester kvar, tror jag  😉 

Man blir lite dagvild när man har semester, men jag har iaf räknat med två lediga veckor till. Imorgon kanske jag och tonåringen åker till hennes gymnasium, hon vill åka en gång innan skolstart för hon är lite osäker på om hon hittar. 

Förresten så har jag läst ut Himlen finns på riktigt

Image

 

Jag blev faktiskt lite besviken, visst var den bra och lättläst och jaa jag tror absolut på att vi hamnar någon annanstans där vi kan träffa nära och kära när vi kilat vidare, MEN jag tror inte på GUD och allt från Bibeln (världens mest lästa sagobok) hela bokens handling var om Gud och massa utdrag från Bibeln. Att pappan i familjen var pastor och lilla Colton gått/gick i söndagsskola gör ju sitt till…

Näe, för mig var den inte trovärdig på DET viset, han har säkert sagt det han sagt osv men påvärkad av sin miljö, det var väldigt tydligt för mig.

Någon av er som läst den och vill kommentera om vad ni tyckte?

 

Nu läser jag Stina möter, och den är väldigt mycket mer trovärdig  😉

Kommentera

Etikettmoln

