Just another WordPress.com site

Tvätt och ambulans

Idag har jag tvättat, massor. När jag skulle ner och hämta tvätten så låg en man på gräsmattan och en kille satt bredvid. Han bad mig stanna och hjälpa till medans vi väntade på ambulansen. Mannen som uppenbarligen tagit droger hade svårt med andningen. Vi försökte mest hålla honom lugn och se till att han låg ner, han ville nämligen resa sig upp och stå. När ambulansen kom vilket inte tog mer än 7-8 min så gick jag vidare.

20120803-194014.jpg

Imorgon blir det city och Pride paraden, vi har åkt in nästan alla år från -02 och förra året gick vi med de sista 400 m vilket var riktigt kul. I år ska tonåringen gå hela paraden som tar drygt 2 timmar. Men hon lär ha kul med kompis och gay vänner 😉

20120803-194632.jpg

20120803-194647.jpg

Ops, vet inte vad som hände med sista bilden. Men men 😉

Kommentera

Etikettmoln

