Just another WordPress.com site

Tisdag

Idag har jag varit hos lilla pappa, jag hjälpte honom med att skura micro, kyl och annat i köket. Han blev nog glad för hjälpen och jag inser att jag verkligen borde hjälpa honom oftare. Han börjar bli till åren och orkar inte så mycket längre.

Efter städningen så fikade vi lite och gick igenom försäkringspapper som han behöver lite hjälp med att fylla i.

Bild

 

När jag kom hem så hade min fina dotter städat av här hemma, så jag fixade lite god mat och nu ska vi slänga ner oss i soffan och kolla Hart of Dixie, en serie som säkert kan bli riktigt bra.

Bild

Kommentarer till: "Tisdag" (2)

  1. jonsborgskan sa:

    Nää, tänka sig att jag inte sett Hajen nu heller. Jag hann inte sist och nu har jag ju förlustat mig i Grekland i en hel vecka. Får väl ha det som ett framtida projekt så att jag inte blir den enda. Hon som aldrig såg Hajen liksom…..:) Hart of DIxie har jag inte heller hört talas om. Var den något att ha undrar nyfiken i en strut? Kram på dig!

Kommentera

Etikettmoln

