Just another WordPress.com site

Svenska Livsöden

Idag fick jag se några av bilderna som vi tog i Gamla Stan förra veckan. Bilderna ska läggas in på Livsöden hemsidan. Jag har sagt det förr och säger det igen, någon modell har jag aldrig varit. Men Lotta och Sandra dom är ju finaste finaste.

20120809-222606.jpg

Jag har inga glasögon på mig för fotografen tyckte att dom speglade sig så mycket. Så jag kan ju skylla på att jag såg inte ett dugg, därför ser jag konstig ut 😉

Kommentera

Etikettmoln

