Just another WordPress.com site

Hej kompisar.

Mitt namn är Johanna Edlund. Jag är bosatt i Danderyd med min familj som består av två vuxna, två katter och två barn. I barnen är jag inkluderad dåra. Mitt hus är rött ! coolt? ja vet. Så nu undrar ni säkert varför denna danderydsbo tar sig till Vällingby sådär ibland. Och här kommer det maffia svaret : Min stora syster bor här med sin mamma och syster.

Som jag förklarade idag för denna fina familj är att det krävs mod och psykisk förberedelse för att ta sig hit. Man måste nämligen kunna utsätta sig för underliga dofter, konstiga samtalsämnen och extremt mycket skratt. Man kan faktiskt säga att denna lite dysfunktionella familj är mitt andra hem. Här kan jag prata om ALLT, och då menar jag allt. Dock så står inte jag alltid för det konstiga samtalsämnen utan det är min kära låssas Mor som startar dom konversationerna. Ofta väldigt äckligt och kväljnings startande men gosigt ändå.

Trots allt motbjudande som kan ske i detta hushåll så är det en av anledningarna varför jag kommer hit och sover över en dag eller två..

Puss på dig fina blogg, och ifall du vill läsa om mitt glamorösa liv i Danderyd ska du besöka : http://edluund.blogg.se 

Och här kommen en bild bomb för att göra Annas blogg lite finare och glammigare !

 

BildBildBildBild

Bild

Kommentera

Etikettmoln

