Just another WordPress.com site

Tiden springer iväg

Imorgon börjar min minsta på Gymnasiet, det är lite svårt att ta in. Hur fort har det inte gott, nyss gick hon på mellanstadiet? Jag är tacksam över att jag tillbringat så mycket tid jag kunnat med mina barn, jobbat deltid i största delen av deras liv när dom var under 11-12. Man har dom bara till låns, sägs det och den tiden springer iväg. När man har det yrket jag har så kan jag ibland känna sorg över att vissa föräldrar inte förstår hur fort det går innan dom vuxit upp och lämnat……

Nog om det. Imorgon är det i alla fall dax för upprop på Realgymnasiet och en hantverksutbildning, när hon är klar bli hon en licensierad Style advisor, låter kul  =)

När jag valde gymnasiet så fanns det typ fem linjer att välja, och då valde man det minst tråkiga. Idag väljer dom mellan ca 150 olika varianter, lite mycket kanske? Tonåringen har i alla fall varit intresserad av smink/kläder/hår i hela högstadiet, hon har suttit på Youtube och kollat sminktips, nu har hon hittat någon sida på nätet där man stylar med allt från kläder, makeup till accessoarer. Hon kommer förmodligen ha riktigt kul i plugget  =)

Hår & Makeupstylist

Bild

Kommentera

Etikettmoln

