Just another WordPress.com site

Regn & Rusk

Vilket väder vi har, regn, rusk och lite muller med jämna mellanrum, men inte kallt. Idag har jag dammsugit, tvättat, handlat och varit en sväng på Chilli. Min tavla som jag ville ha hade dom tyvärr inte kvar, så nu blir det till att leta vidare.

Tonåringen drog in till Grönan för att se Svampbob, joo hon älskar honom fortfarande. Ringde nyss för att höra när hon kommer hem och fick svaret inte än på ett tag. Grönan var typ tomt pga vädret, så nu åker dom för fulla muggar  =)

Min äldsta dotter som är i London verkar ha fullt upp, i fredags Reading hela dagen/kvällen, igår Harry Potter världen, som tydligen var helt enormt. Dom var där i 4 timmar och han inte med att se allt. Idag var det Reading igen och imorgon blir det shopping hela dagen för pengarna som är kvar.

Jag får ett par sms om dagen där hon rapporterar var dom är, och det låter som om hon klarar det bra. Jag är så tacksam och glad att den här resan blev av, att hon orkade och framför allt vågade. Hon hade massa ångest innan och mådde skit i en vecka, av rädsla för att få panik ångest attacker under resans gång, det är ju just det här vi kämpat med i så många år. Nu hoppas jag att hon kommer hem stärkt av resan och inser att hon kan också…

Bild

Kommentera

Etikettmoln

