Just another WordPress.com site

TNT Express

Alltså, idag väntade jag på tonåringens iPad som skulle levereras. Vid lunchtid får jag ett sms som talar om att TNT Express inte kunnat leverera till mig pga fel adress.
Jag blir lite förvirrad och kollar upp på Applestore vilken adress jag lagt där, joo det var helt rätt. Ringer upp TNT och frågar vad dom menar. Då får jag till svar att det inte var fel på adressen, men att jag hade portkod så därför kunde dom inte leverera? Va?!? Eh, har inte typ alla det som bor i lgh? Då frågade jag varför dom inte ringde om dom står utanför och inte kommer in, mitt nr finns ju med på beställningen. Svaret var att dom inte lämnar någon leverans avisering ? Va? Om man står utanför någons port och inte kommer in så ringer man väl!!? Idioter!
När jag sa att då får dom väl komma förbi igen då, så sa hon att hon skulle kolla det. Efter en stund återkom hon och sa att chauffören redan lämnat området. Och nu kommer han imorgon igen. Suck! Inkompetens! Jag fattar fortfarande inte….
Men jag rekommenderar INTE TNT Express, det är ett som är säkert.
Nu får min äldsta dotter sitta inne och vänta imorgon, för dom kan bara säga att dom levererar under dagen, inte när? Och dom ringer inte innan heller så….

20120906-144533.jpg

Kommentarer till: "TNT Express" (2)

  1. Men daaaaaaaa, vad inkompetent!! 2012 trodde jag alla ringde om de inte kom in. 😦

Kommentera

Etikettmoln

