Just another WordPress.com site

Grått, tjejer & klippning

Men fyy vilket trist väder vi har, eller inget väder alls tycker jag…. Suck!
När jag åkte från jobbet idag så fick jag sån huvudvärk att jag höll på att ruttna innan jag var hemma. Ipren och soffläge en tim gjorde susen i allafall.

Fick ett telefonsamtal från en av tonåringens klasskompis mamma idag. Hon ville bara höra att det var ok att hennes dotter sov över här på fredag. Tonåringen ska nämligen ha sleep over med två av klasskompisarna här. Jag måste ju säga att det känns så bra när fler föräldrar är som jag. Vi pratade igenom vilka regler som gäller etc, och hon tyckte att allt lät bra. Tjejerna får vara här och fixa käk kolla film etc, men inte vara ute och bara hänga.
Så kära läsare, det kanske inte är så att jag är värsta hönsmamman, utan att det är fullkomligt normalt att lägga sig i och kolla upp. Speciellt då man är 16 och lätt kan hamna lite snett om man tror att ingen vet? Aja, kul ska det bli att träffa tjejerna i allafall.

Jag tänker ge dem lite space då jag efter jobbet drar iväg till bästa frisören och klippet mig. Det behövs kan jag lova, ingen aning om hur men det vet säker Nettan 😉

Nu ska jag hoppa in i en varm dusch och se om jag tinar…

Kommentera

Etikettmoln

