Just another WordPress.com site

Duracellkanin

Idag har dagen gått i ett, jobbade mellan halv sju och två, sen iväg och handla mat. Hämtade ut Nespresso kapslar också, det var nästan slut och jag hinner inte in till stan nu. Hämtade även ut en matlåda från Linas matkasse som var en bonus grej. En bra matlåda där locket är en kylklabb. Så nu ligger locket i frysen 😉
Väl hemma så blev det att dammsuga och moppa av golven, toaletten blev ren oxå. Disk och mat, sen hade jag tänkt slänga ner mig i soffan men bestämde mig för att gå ner till Hemköp och handla hem allt som tjejerna ska ha på fredag. Tacos, cola, popcorn och lite annat smått och gott.
Nu tänker jag ta ledigt för idag!

Tonåringen har gjort sin läxa 😉

20120926-192422.jpg

Jag sprang in på Cubus efter jobbet och hittade en jacka till tonåringen och köpte en höstig tunika till mig själv, jag har spanat på den några veckor så nu slog jag till.

20120926-192548.jpg

Förresten så vann jag 90 kr på Triss idag!! Wiii

Kommentera

Etikettmoln

