Just another WordPress.com site

Klippning och spontanmiddag

Drog iväg till favorit frisören efter jobbet, och som vanligt fick hon fria händer. Jag blev jättenöjd, lite annorlunda än förut, och inte lika kort som jag klippt de senaste gångerna. När vi var klara så var vi hungriga, så jag åkte med Nettan ut till Ön för att äta mat. Vi var på en mysig restaurang vid Jungfrusund, precis vid vattnet och båtarna. Jag kan tänka mig att det är helt underbart att hänga där på sommaren. God mat hade dem också, efter mat och massa skvaller så åkte jag hem.

20120928-225631.jpg

Tack Nettan för en riktigt trevlig kväll 😉

Kommentera

Etikettmoln

