Just another WordPress.com site

Musik & Minnen

Jag lyssnar alldeles för LITE på musik! Men det är mest för att när jag lyssnar på musik så vill jag höra riktigt högt, jag vill känna basen dunka. Just nu har jag inget riktigt bra att spela på, vi har en iPhone docka som ger ljud, men inte mer. Jag har bestämt mig för att investera i en docka med bashögtalare som ger riktigt bra ljud.

Musik är medicin för skälen och när man blivit så gammal som jag så glömmer man lätt, och då är musik något som kan flytta en tillbaka 30 år i tiden bara så där.
Jag satt på Youtube igår och klickade runt och vips så var jag 17 år, det var sommar och jag var vansinnigt förälskad. Tänk vad musik kan göra 😉

20120928-123850.jpg

Jag älska musik och är allätare, rock, pop, gammalt och nytt. Att lyssna på Bowie eller tralla till Justin Bieber och Ond Direction när tonåringen spelar, allt det gör mig glad.

Mer musik blir det framöver för mig i allafall, riktigt högt 😉

Kommentera

Etikettmoln

