Just another WordPress.com site

Lördag

Jag har ägnat dagen åt vila, välbehövlig. En liten promenad i det härliga vädret blev det, annars bara latte och prat i telefon. Fixar lite till nästa helg då min fina kusin ÄNTLIGEN kommer till stan. Det blir stan på fredag, pappa på lördag och sedan lämnar jag kusin hos bror på söndag medans jag och tonåringen åker på födelsedags kalas 😉

Nu är tonåringen och hälsar på sin farmor, J ska iväg på middag och bio och jag kanske ska ta tag i städskåpet. Som det är nu får man stänga väldigt fort så att allt inte ramlar ut 😉

20121013-173847.jpg

20121013-173902.jpg

Här är den ena tavlan som jag äntligen köpt, älskar Crysler Building, så vacker..

Kommentera

Etikettmoln

