Just another WordPress.com site

Höstlov

Och så blev det höstlov, inte för att det märks på jobbet alla barn som vanligt. Idag var det en sån DÄR dag, jag var så trött och grinig och kände att allt tålamod med kidzen var som bortblåst.

Apropå blåst, hela dagen har det blåst och regnat, hur deppigt som helst. Men jag antar att vi inte ska klaga, med tanke på hur dem på östkusten US har det nu och något dygn framöver…..

Näe, nu ska jag kolla nyheter och sen hoppa in i duschen…

Bild

Kommentarer till: "Höstlov" (4)

  1. Blev så glad för att du tittade in och sa hej! Vilken härlig blogg du har – bookmarked!

    Tack för din omtanke! Just nu är det rejält blåsigt och regnigt. Översvämningar, nedfallna träd, avstängda vägar, strömavbrott. New York är helt stängt i princip. Det ska tydligen bli värre ikväll. Yikes.

    Lotta

  2. Jag har i alla fall hållit mig hemma idag, tog ett par dagars höstlov även om inte mina barn heller är så små längre eller att vi ska göra nåt speciellt – bara skönt att vara lite ledig 😉 Ja usch och fy man är glad att man är här hemma i snäll blåsten och inte USA’s östkust!

    Kram Ullis

Kommentera

Etikettmoln

