Just another WordPress.com site

Mycket nu

Ibland blir jag sååå trött på mitt jobb, idag var en sån dag. Blää, men den piggades upp av meddelande att biljetter till Bon Jovi i maj är fixade, ska bli såå kul att gå med fina vänner 😉
Tack Carina för att du fixade!

20121106-165622.jpg

Jag tror att det är tredje el fjärde gången jag ser dem och än har jag inte blivit besviken.

Tonåringen kom hem från plugget idag och hade massor att berätta.
Dem hade briefing idag av en av cheferna över Attitude mässan, och han sa det jag sa, att dem kommer få jobba häcken av sig dem där fem dagarna 😉
Men hon lär ju älska varje sekund av det.

Nu ska jag ta en stor latte och kolla lite CNN innan middagen. Jag hoppas verkligen att Amerikanarna tar sig i kragen och röstar idag. Men framförallt hoppas jag att Mr Obama blir omvald, för den andra snubben verkar inte ha alla hästar hemma, om man säger så.

Kommentera

Etikettmoln

