Just another WordPress.com site

Otillräcklig

Äntligen hemma!
Fyy vad tungt det är på jobbet nu, känslan av inte räcka till, den gör mig bara arg. Det SKA inte behöva vara så, men verkligheten är sån.
Kottar som skriker hela dagarna, och jag kan bara bära/ hålla i två åt gången. Snorigt, nya barn och barn som bör utredas…
Just nu är det långt ifrån kul att gå till jobbet. Och när jag kommer hem är jag på dåligt humör och tom…

Jag önskar mig ett par öronkåpor med radio i, i julklapp. Nu vet ni 😉

Kommentarer till: "Otillräcklig" (1)

  1. En helt vanlig dag då!

Kommentera

Etikettmoln

