Just another WordPress.com site

Årets Julklapp

Jahopp, så var en ny vecka igång, bara spotta i nävarna och längta till helgen. Då ska jag träffa fina tjejerna och äta gott, ska bli så mysigt. Är det nåt man behöver den här trista månaden så är det att ha trevliga stunder med fina tjejer. Hoppas på massa skratt =)

Inte full grupp idag på jobbet, nu börjar virusar och magsjukor, och det är inte konstigt att våra små blir sjuka. Immunförsvaret jobbar ju som bäst när dem sover, och våra kottar verkar inte sova vare sig dag el natt, lååånga dagar har många av dem också, stackars…
Själv så har jag mest börjat nysa, tänk att det typ inte går att bara nysa EN gång. Konstigt tycker jag, varför?
*nös precis tre gånger*

Årets julklapp om man ska tro betting bolagen är tydligen nån bok *blink* näe, jag har inte läst den, men min tonåring har läst både första och andra och är nu på g med trean. Hon ÄLSKAR den! Jag som trodde att det var tantsnusk, iaf om man ska tro Ellen 😉

Har ni läst det? Vad tycker ni i såfall?

Kommentarer till: "Årets Julklapp" (5)

  1. Eeeh, så din tonåring har läst och gillar böckerna. Jag har själv bara läst den första. Tantsnusk? Nja, den är ganska avancerad och sjukt bisarr. Inget jag skulle rekommendera min 17-åriga dotter(som inte är så erfaren än)…
    Kanske kommer jag att ge bok nr.2 en chans.

    • Min 16 åring började läsa dem engelska versionerna. Vet inte hur dem skiljer sig mot dem svenska, men hon älskar dem och säger att det handlar om kärlek. Jag har ju inte läst så jag vet inte 😉

  2. Oops…det handlar inte om kärlek i min värld. Hon vill ha kärlek men han vill bara styra henne och ha bondage-sex…
    Läs den svenska versionen.

    • Eh jaha, jag trodde nästan att det var likt Twilight typ. Dem är väl lite så också kanske, och dem filmerna älskar hon. Jag kan ju inte säga nåt eftersom jag inte läst dem, men jag antar att jag får plöja igenom dem så fort jag får tid. Dock blir det dem engelska versionerna för ingen av mina tjejer läser svenska böcker. Undrar om översättningen är annorlunda?

  3. mamma den e DEFINITIVT INTE som twilight….!

Kommentera

Etikettmoln