Just another WordPress.com site

Välkomna!

Så spännande att se var på denna jord ni bloggläsare finns. Och nu under dem senaste 2 veckorna har jag sett att jag har fem stycken läsare från Storbritannien, jättekul. Välkomna! Har ni bloggar? Lämna gärna en liten kommentar om hur ni hittade mig 😉

Självklart ni andra också, om ni vill. Jag ser att jag har läsare i Italien och USA också, jättekul 🙂

Kommentarer till: "Välkomna!" (1)

  1. Hej Anna! Kul att du hitta till mig. alltid kul med nya läsare som dessutom skriver något ;). Jo då vi njuter sol och värme men som väldigt ofta här hos oss så är skillnaderna STORA. Varmt i går fram tills på eftermiddagen och sedan slog det om och sjönk 10 grader på typ 10 minuter!! I dag har vi knapt +15 nu på förmiddagen mot härliga 28 igår. That’s life in Melbourne 🙂
    Nu ska jag kika runt lite hos dig.
    Tjingeling !
    Anette 🙂

Kommentera

Etikettmoln

