Just another WordPress.com site

Julljus

Ååå vad jag längtar tills advent närmar sig. Vill verkligen upp med lite mysig belysning i fönstren nu. Jag har redan pimpat balkongen, det gjorde jag förra helgen. Men all belysning till fönstren får vänta någon vecka till.
Jag tror att all julbelysning i vårt centrum tänds på nästa helg, alltid lika spännande att se hur det ”julas” varje år. Det är nämligen olika ljusgrejer varje år, och det ser ut att bli riktigt fint i år, ljusen sitter på plats men det är inte tänt ännu.

Det här är väl lite over the top om man säger så 😉

Den här vackra skulle jag gärna vilja ha i fönstret…

Kommentarer till: "Julljus" (2)

  1. Vet du att den där bliden med fullt dekorerat hu är ganska vanlig här i Australien. Inte så att alla hus har så men det är lätt att ta bilen en kväll i december för att åka runt på lite ”Cristmas light spotting”. Vi har några återkommande i vårt område som är absolut helt galna. Vissa gör det dock snyggt men en del ser för gräsliga ut. Fast det är kul att titta på dem.
    Kram Anette

    • Jag älskar att vi ljusar upp vintermörkret men att gå helt bananas är liiite för mycket. Måste vara kul att åka runt och titta på. Elräkningarna kan ju inte vara roliga på sånna hus 😉

Kommentera

Etikettmoln

