Just another WordPress.com site

Kommer aldrig förstå…

När ens barn mår dåligt så får man bara inte blunda för det som förälder!
Det är en förälders skyldighet att se till att barnen får all hjälp den kan tänkas behöva. Om det innebär att man måste ta ledigt från jobbet för att ”vakta” sitt barn, så gör man det. Om det innebär att jaga tag på rätt vård, så gör man det etc etc. Att tro att vissa sjukdomar går över av sig själv eller växer bort är bara en bortförklaring för att man inte har tid, ork och lust!
Frustrerad, är jag nu! Jag vet ju hur det är och jag har kämpat för min dotter. Jag har googlat, ringt, krävt, jag har kämpat tillsammans med min dotter när det var som värst. Jag har ringt med hjärtat i halsgropen många gånger för att jag var rädd att hon inte orkat längre. Men aldrig någonsin gett upp, det var aldrig något alternativ.
Idag mår hon väldigt bra, jämfört med förr, det är inte 100% men vi kommer dit. Och framförallt så är hon så tacksam för att jag alltid fanns där och för att vi alltid pratat om det, öppet..

20121124-234510.jpg

Kommentera

Etikettmoln

