Just another WordPress.com site

26 November

Idag hade jag turen att få se solen nån timme, sen grått och mörker igen. Ganska lugn dag på jobbet då 2/3 av alla barnen är sjuka, skönt med lite lugnare tempo, det har varit galet stressat i flera veckor nu.

Efter jobbet åkte jag till apoteket och handlade sen till Hemköp för mjölk och pepparkakor. Känner att jag behöver äta massor så att jag blir snäll 😉

Den här veckan är det utvecklingssamtal på tonåringens skola, lite tvätt och julklappsinslagning som gäller. Sen tänkte jag försöka baka lite i helgen om jag orkar. Känns bra att få undan tvätt och sånt i veckan så att man kan ägna helgen åt tjejerna eller vänner.

Tonåringen orkade vara vaken till halv tio igår, sen däckade hon. Fyra tuffa dagar men hon har njutit och igår sa hon att det känns så himla bra att det är så kul och att det är det här hon ska jobba med i framtiden. Hon älskade varje sekund, trots brist på både sömn och mat.

Näe, nu ska jag ställa mig vid spisen =)

Kommentera

Etikettmoln

