Just another WordPress.com site

Jobb, tvätt & borr

Krispigt och mörkt imorse när jag gick till jobbet. Folk säger att dem vill ha snö för att det blir ljust, det stämmer ju inte 😉

20121204-211920.jpg

20121204-211931.jpg

Vackert ja, men inte ljust …

Efter jobbet var det bara att skynda hem och ta hand om tvätten.
Sen fick jag ett ryck och började borra upp lite hyllor. Och eftersom jag borrar först och tänker sen så blev det en promenad till Clas Ohlson för att köpa lite spackel.
Hämtade paket på posten också som kusin hade skickat till mig. Och kolla vilka fina jag fick!

20121204-212938.jpg

20121204-213006.jpg

Tack så väldans!! Nu är jag varm och go 😉

Imorgon blir det en lång dag med jobb och kvällsmöte, så efter House blir det sängen. Ska bli spännande och se om man kommer till jobbet imorgon med tanke på att det ska bli snökaos 😉

Kommentera

Etikettmoln

