Just another WordPress.com site

Kiwi

Jag har aldrig varit någon kiwi-älskare förut, utan mer sådär att ja, joo men kiwi är ju okey, varken mer eller mindre.
För ett par dagar sedan köpte dottern en sån där korg med massa kiwi, och idag tog jag en, sen en till och nu en till. Satan vad söta och goda dem är!!!
Jag tror att jag ätit kiwi när det inte varit säsong, är det typ som med mandarinerna? Dem är ju äckliga, torra och sura resten av året, det är bara nu i juletid som de är goda och söta.
Jag kommer nog köpa en sån där korg kiwi till för ååååå vad gott det är!

kiwi

Kommentarer till: "Kiwi" (1)

  1. Hej Anna! Tack for din kommentar angaende att farga haret innan brollopet. Jag tror jag har bestamt mig for att lata det vara som det ar, kanns inte som om att det ar ratt sak att ”gambla” over pa sin brollopsdag… 🙂

    Forovrigt ar kiwi hur gott som helst (blev hur sugen som helst nu, haha).

Kommentera

Etikettmoln

