Just another WordPress.com site

Trötta

Det var helt omöjligt att somna igår kväll, sista gången jag kollade på klockan så var hon efter två. Gissa hur pigg jag var 5.25 när klockan ringde?

När jag kom hem låg tonåringen och power nappade 😉
Sen hade hon present utdelning och berättade vad hon varit med om.
Kul har hon haft det och det är jag såå tacksam över men det är skönt att ha henne hemma igen.

20130109-183837.jpg
Jag fick en Oscar!! 😉

Nu blir det dusch och sen blir det tidig kväll för oss här hemma. Torsdag imorgon, det betyder helg snart!

Kommentera

Etikettmoln

