Just another WordPress.com site

Vattkoppor och pannkaka

Kallt idag så vi var inne på jobbet. En kotte lämnades med nån prick och nån timme senare massor! Jag kollade dem ställen på kroppen där man oftast får koppor och det var fullt. Ringde hem och där satt mamman med sin väldigt förtidigt födda och kunde inte gå ut, pappan gick inte att nå.
Så jag gjorde en hemleverans 😉
Gissa om mamman var tacksam…

När jag kom hem hade våra filmer kommit som jag beställde för några dagar sen.

20130114-185017.jpg

Tonåringen var kvar till sex i plugget, mycket att ta igen nu.
Jag fixade pannkakor, grädde & sylt, vilket vi äter en gång i halvåret (har ingen fläkt, så ni förstår) och självklart var det vad dottern ätit i skolan idag 😉

20130114-185240.jpg

Näe, nu ska jag sätta mig i soffan och kolla nyheter och väder, det väntas snö imorgon…

Kommentera

Etikettmoln

