Just another WordPress.com site

Rock of Ages

Jag och tjejerna kollade på Rock of Ages ikväll, en riktig kanonrulle som verkligen rekommenderas!
Kläderna, håret men framför allt MUSIKEN, en riktig nostalgitripp.
Massa bra skådisar också, och jag var riktigt tveksam till Cruise som rockstjärna, men han gör det och riktigt bra.

Helt underbar film, och vi skrattade gott åt Russel Brands roll 😉

rock-of-ages_510

Rock-of-Ages_2

Det är första men inte sista gången som jag sett den här filmen i alla fall.
Nu blev man ju riktigt sugen på att se musikalen som har premiär i februari, även om jag inte kan tänka mig att den kan komma i närheten av filmen när det gäller känsla och skådespeleri.

Kommentera

Etikettmoln