Just another WordPress.com site

Snö, semlor och M&M

Dåligt med bloggning för att jag är så trött på kvällarna. Somnade en kort stund i soffan igår, vid sju på kvällen. Vinterhelvetet suger energi!
Och nu snöar det för fullt igen…

Efter jobbet idag slängde jag ihop en god pastarätt med skinka och zucchini. Sen kom J’s kompis över och vi käkade semlor 😉

20130212-222928.jpg

Sen kollade vi Maria & Mindy, kan man bli annat än glad när man ser dem? Jag tycker att dem är såå sköna!

20130212-223054.jpg

Imorgon börjar jag halv sju, så nu borde jag hoppa ner i sängen. Ska försöka och ta mig i kragen och blogga om nåt intressant imorgon. Det händer ju massa saker, som jag såklart har åsikter om. Påven avgår, Nordkorea kör kärnvapensprängningar medans folket svälter, häst, åsna och mulor plöjs ner i färdigmat och serveras på skolor etc etc..
Och jag har mycket att säga om barnskötare som kränker barn på en förskola!? Vad händer? Vad är det för folk som anställer folk inom kommunen egentligen?

Näe, godnatt på er…

20130212-223558.jpg

Kommentera

Etikettmoln

