Just another WordPress.com site

Torsdag och Valentin dagen

Nu blev det torsdag igen, ärligt, fast det är tråkigt väder varje dag och vanligt tråkigt på jobbet så springer dagarna iväg.
Efter jobbet igår så mötte jag upp dottern för att lösa ut hennes Beyonce biljetter. Sen en tur ner till träningshallen och fixade hennes gymkort. När jag får lön ska jag fixa mitt, sen kör vi 😉
Fixade mat och slängde ner oss i soffan.

Fick sen reda på att en person i dotterns närhet tydligen tror att allt jag skriver om på bloggen el Twitter handlar om henne? Suck, man upphör aldrig över att förvånas.
Näe du, så intresserad av ditt liv är jag inte. Jag har ett eget liv, det händer saker i min omgivning också. Och jag ska väl för sjutton inte behöva förklara allt för dig?

20130214-083304.jpg

Annars så har jag anmält mig på en sån där lägenhetsbytarsajt, så nu har jag iaf tagit första steget till att komma ifrån hooden. Mot den södra sidan av stan är det tänkt, det skulle vara kanon att få bo liite närmare min ”bästis” 😉
Nu är det bara att vänta och se, räknar väl med att bli kvar här ute något år till, men sen, hoppas jag.

Kommentarer till: "Torsdag och Valentin dagen" (1)

  1. ”The spotlight effect” kallas den psykologiska termen på en person som tror att andra ser och bryr sig om en själv i mycket större utsträckning än vad som är på riktigt. Alltså, för att förtydliga: En person som tror att omgivningen är mycket mer intresserad av denne liv och allt som hör därtill. Oftast är dessa personer behäftade med en grandios självbild och tror sig vara lite mer och veta lite bättre än alla andra. Och oftast så är dessa personer lite tråkigare och inte fullt så trevliga som dom själva tror. För det är väl Sara vi talar om?

Kommentera

Etikettmoln

