Just another WordPress.com site

Arkiv för september 27, 2011

Tio timmar

Nu verkar nätet vara tillbaka för mig iaf, efter TIO timmar! Bra tre…
Tänk om det hänt nåt, så att man verkligen behövt ringa… Tre är liksom min hemtelefon också och det lär jag inte vara ensam om.
Bajs på er..

Tisdag och 3

Jobb som vanligt och inskolningar. Efter jobbet så var jag och handlade och sen hem till dotter som är redigt förkyld, eller det är mest halsen. Nu är klockan åtta och jag har fortfarande ingen service på 3…
Mailade deras kundservice och fick tillbaka ett mail som sa ”nada”, suck!
Snart blir det House och sen sova, börjar halv sju imorgon.

Höll på att glömma, jag köpte en Harry Boy idag 🙂

20110927-200113.jpg
Håll tummen nu då, snällllla 😉

3 Ingen Service

Sen minst två timmar tillbaka så ligger 3:s nät nere på grund av nåt strömavbrott. Jag ruttnar, vad är problemet? LÖS det säger jag bara, jag betalar er massor av pengar varje månad!
Så nu vet ni, om ni vill ringa så får ni ringa på tjejernas telefon, för dem har Tele2, så dem funkar.

20110927-163957.jpg