Just another WordPress.com site

Söndag

Fixat hemma hela dagen, skönt att slänga ner sig i soffan efter det.
Min äldsta dotter kom hem från pappa nu med två shopping kassar! Hon behövde verkligen det, plus att hennes far bokat tid till optikern så nu är nu brickor på G 🙂
Tonåringen blev lite avis, hon vill oxå ha en shopping tur med sin pappa. Men hon får nöja sig med mig, och en ny jacka, hon ska få nya linser oxå. Sen är nog budgeten för den här månaden spräckt.
Jag har inte hunnit med att rensa bort alla sommarkläder som jag hade tänkt, men det kanske var tur det eftersom det tydligen ska bli nästan 20+ ett par dagar 😉
Måndag imorgon och jobb. Jag tycker veckorna rusar iväg, snart är det oktober. Den här grönskan vi fortfarande har lär ju försvinna snart.

20110925-192258.jpg

Kommentarer till: "Söndag" (1)

  1. Passa på och njut så länge grönskan och värmen varar!!!

Lämna en kommentar