Just another WordPress.com site

Arkiv för december 21, 2012

Yippee Ki-Yay

Nu ska vi kolla Die Hard, verkligen på riktigt en av mina favorit filmer =)

a-good-day-to-die-hard-films-photo-u1

Slutjobbat för i år!

Åååååååååå vad härligt det ska bli med lite ledighet!
Dagen idag ville nästan aldrig ta slut, men till slut kund jag låsa stugan och springa ner till pizzerian för inköp av mat =)

Nu kommer en lite stressig period, det ska styras upp med julklappar både hit och dit, sen ska jag klämma in en snabbträff med bror, vi ska på nåt sätt ta oss till syster över julafton, den 25 tänkte jag bara ligga på soffan, sen kommer en period med födelsedagar, besök och nyår.
Sen är det nytt år och jobb igen….

Härligt med JulLEDIGHET 😉

WTF?!!?

Hur liten hjärna får man ha egentligen?
Jag kan liksom inte bli arg, man blir förvånad eller känner medlidande med folk som inte har någon hjärnverksamhet alls…..

20121221-152711.jpg

Finally

Nu drar jag iväg och jobbar mina sista 8 1/2 tim det här året!

laughing20smiley1